LTPA Komentarų: 0

Tyrimas: Lietuvoje socialiniai tinklai efektyviai panaudojami tiesioginei prekybai

Tiesioginei prekybai būdingos produktų demonstracijos vis dažniau tampa virtualios, o pardavimų sandoriai aktyviai vyksta socialiniuose tinkluose. Tai atskleidė Europos tiesioginės prekybos asociacijos „Seldia“ užsakymu atlikta tarptautinė apklausa. Kas antras tiesioginės prekybos atstovas Lietuvoje socialinius tinklus nurodė kaip efektyvų pardavimų būdą.

Plačiau

LTPA Komentarų: 0

Tyrimas: tiesioginės prekybos atstovai – kas jie?

Europos tiesioginės prekybos asociacijos Seldia užsakymu atlikta tarptautinė tiesioginės prekybos įmonių pardavėjų apklausa atskleidė, kad pajamos už tiesioginį įvairių produktų pardavimą Lietuvoje labiausiai vilioja ištekėjusias, vaikus auginančias miesto moteris su universitetiniu išsilavinimu, kurių amžiaus vidurkis – 42 metai. Tyrimas taip pat parodė, kad tarp 11-os Europos šalių lietuviai išsiskyrė didžiausiu polinkiu į savarankišką darbą ir verslumą.

Plačiau

LTPA Komentarų: 0

Europos tiesioginės prekybos konferencija

Spalio 17 dieną Gintautas Zaleckas, atstovaudamas Baltijos šalių tiesioginės prekybos asociacijas, dalyvavo 7-oje metinėje Europos tiesioginės prekybos konferencijoje bei Europos tiesioginės prekybos asociacijos-Seldia 50-ies metų šventiniame renginyje, kurie vyko Briuselyje.
Plačiau

LTPA Komentarų: 0

Tarptautinis socio-ekonominis tyrimas dėl tiesioginių pardavimų

Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos ir Europos tiesioginės prekybos asociacijos – Seldia užsakymu pirmą kartą Lietuvoje atliekamas nepriklausomas rinkos tyrimas, siekiant geriau suprasti tiesioginės prekybos socialinius ir ekonominius aspektus. Tyrimas bus vykdomas internetinės apklausos būdu nepriklausomos rinkos tyrimų įmonės „Ipsos”  ir apims net 11-a Europos šalių[1].

Plačiau