Tiesioginės prekybos rinka ūgtelėjo beveik 5 proc.
Pradžia » Tiesioginės prekybos rinka ūgtelėjo beveik 5 proc.

Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos (LTPA) narių mažmeniniai pardavimai praėjusiais metais išaugo 4,7 proc. iki 32,7 mln. eurų be PVM. Tuo tarpu asmenų bendradarbiaujančių su tiesioginės prekybos įmonėmis skaičius padidėjo daugiau nei 2 proc. ir viršijo 45 tūkst. Lietuvos gyventojų.

„Kelis pastaruosius metus fiksuojamas stabilus tiesioginės prekybos rinkos augimas, o paskutinių penkerių metų bendras metinis augimo tempas vidutiniškai siekia 7 proc. Tai vienas geriausių rezultatų tarp skirtingų mažmeninės prekybos pardavimų kanalų“,– komentuoja LTPA direktorius ir generalinis sekretorius Baltijos šalims Gintautas Zaleckas.

Pasak G. Zalecko, tiesioginė prekyba nepraranda savo patrauklumo kaip apsipirkimo būdas, kai vartotojai gali gauti asmeninį aptarnavimą ir patarimą iš tiesioginio pardavėjo/konsultanto ir įsigyti aukštos kokybės produktų. G.Zaleckas atkreipia dėmesį, kad tiek įmonės, tiek jų pardavėjai vis aktyviau naudojasi internetu, siekdami valdyti ir plėtoti verslą bei efektyviau pasiekti ir aptarnauti savo klientus, tačiau čia dar lieka daug neišnaudotų galimybių, tad tiesioginės prekybos verslo augimo potencialas išlieka didelis.

Lyginant Baltijos šalis, 2016 metais tiesioginės prekybos apimtys Latvijoje augo – 3,5 proc., tuo tarpu Estijoje – 2,5 proc. ir siekė atitinkamai 23,5 mln. ir 23,9 mln. eurų. Tiesioginių pardavėjų skaičius Latvijoje  išaugo daugiau nei 1 proc. ir viršijo 34 tūkst., o Estijoje išliko stabilus ir sudarė 29 tūkst. gyventojų.


© 2011-2017 Lithuanian Direct Selling Association. All rights reserved.