Tiesioginės prekybos privalumai
Pradžia » Tiesioginė prekyba » Tiesioginės prekybos privalumai

Tiesioginės prekyba yra unikalus prekių ir paslaugų platinimo būdas, kuris yra naudingas visoms pusėms.

Nauda vartotojui:

  • Novatoriški ar išskirtiniai produktai, kurie nėra prieinami tradicinėse mažmeninės prekybos parduotuvėse;
  • Galimybė išbandyti ir patikrinti produktus;
  • Individualus demonstravimas ir konsultacija draugiškoje aplinkoje;
  • Prekių pristatymas į namus;
  • Teisė atsisakyti pirkinio per tam tikrą laikotarpį (papildoma vartotojo apsauga);
  • Tiesioginis kontaktas su pardavėju-konsultantu;
  • Garantija ir aptarnavimas po pardavimo;
  • Lanksčios pirkimo valandos.

Nauda tiesioginiams pardavėjams:

  • Galimybė sukurti ir turėti savo verslą su mažiausiomis sąnaudomis ir mažiausia rizika;
  • Lanksčios papildomo uždarbio galimybės;
  • Minimalaus pradinio kapitalo investicija;
  • Lankstumas pasirinkti darbo valandas;
  • Pasirenkamos veiklos apimtys nuo dalies iki visos dienos darbo;
  • Darbas iš namų;
  • Sutuoktiniai ar šeimos nariai gali būti verslo partneriai (šeimyninis verslas);
  • Nėra reikalaujama specialaus išsilavinimo ar tam tikrų kvalifikacijų;
  • Reikalingi mokymai ir parama iš įmonių;
  • Didelis prekių asortimentas;
  • Socialiniai kontaktai ir asmeninis įvertinimas.

Nauda įmonėms:

  • Efektyvus metodas užimti naują rinką su palyginus nedidelėmis sąnaudomis, ypatingai jei prekiaujama labai išsiskiriančiais gaminiais ar teikiamos unikalios paslaugos;
  • Nereikalauja didelių investicijų į kapitalą;
  • Paskirstyme išvengiama daugelio tarpininkų sistemos, o sutaupomos lėšos gali būti investuotos kitur;
  • Nėra būtina ankstesnė tokio verslo patirtis;
  • Reikia mažai darbuotojų, o pardavėjai neprivalo turėti tam tikro išsilavinimo, užtenka juos apmokyti;
  • Itin veiksminga siekiant parduoti pigias plataus vartojimo prekes arba nepakankamai žinomus produktus: naujoviškus, techniškai sudėtingus;
  • Savita konkurencinė strategija:
    • nėra esminio reklamos poreikio;
    • unikali, nes naudoja socialumu pagrįstą pardavimo procesą siekiant pritraukti naujus ir išlaikyti esamus klientus.

Nauda ekonomikai, valstybei ir visuomenei:

  • Gyventojams suteikia uždarbio galimybes (daugiausia papildomas darbas) bei skatina ekonomiką;
  • Atskiras paskirstymo kanalas nuo įprastinių mažmeninės prekybos centrų;
  • Kuria smulkias ar mikro-įmones;
  • Suteikia savarankiško verslo galimybę;
  • Skatina ir ugdo verslumą;
  • Prisideda prie valstybės ekonominės gerovės didinimo;
  • Alternatyva įprastiems prekybos centrams;
  • Nėra diskriminacijos pagal lytį, amžių, tautybę ar neįgalumą.

© 2011-2017 Lithuanian Direct Selling Association. All rights reserved.