Tiesioginė prekyba yra puikus būdas apsipirkti, tačiau, siekiant išvengti galimų nesklandumų, prieš įsigydami prekes ar paslaugas atkreipkite dėmesį į šiuos dalykus.

Svarbu žinoti su kuo turite reikalų bei patikrinti pardavėjų tapatybę. Visi patikimi tiesioginiai pardavėjai turi su savimi informacinę medžiagą apie jų bendrovės produktus. Informacinėje, reklaminėje literatūroje turėtų būti įmonės pavadinimas, adresas ir telefono numeris, kad jūs galėtumėte patikrinti ir įsitikinti, kad bendrovė tikrai egzistuoja.

Nemokėkite už prekes kol nesate visiškai tikri dėl pardavėjo tapatybės ir įgaliojimų. Įsitikinkite, kad gausite kvitą-pardavimo dokumentą, kuriame bus įmonės, tiekiančios prekes, pavadinimas ir adresas.

Nepasirašykite jokių užsakymų formų, kol nesate tikri dėl pardavėjo ir bendrovės, kuriai jis atstovauja tapatybės.

Būkite atsargūs dėl žodinių pažadų apie specialias kainas ir pristatymo terminus. Patikrinkite, ar žadamos specialios sąlygos yra atspausdintos bendrovės informacinėje, reklaminėje literatūroje.

Visada patikrinkite, ar jūsų pasirašomoje užsakymo formoje yra jūsų užsakymo atšaukimo teisė. Patikimos tiesioginės prekybos bendroves turi protingą (ne trumpesnį nei 14 dienų) terminą, kurio metu galite atšaukti savo užsakymą, nebent norite produkto pagaminto specialiai pagal jūsų asmeninius reikalavimus.

Patikrinkite, ar užsakymo forma ir informacinė, reklaminė ir kt. literatūra turi LTPA-Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos logotipą. Tai rodo, kad bendrovė yra LTPA narė ir laikosi aukštų etiško verslo standartų.

Skirtingos tiesioginės bendrovės taiko skirtingas prekių grąžinimo taisykles, tačiau geras pardavėjas jas paaiškins dar prieš sudarant sandorį, siekiant įsitikinti, kad jas žinote ir suprantate. Nepamirškite įsitikinti, kad jums siūlomiems produktams yra taikoma garantija.