Prieš pasirenkant tiesioginės prekybos įmonę su kuria norima bendradarbiauti yra labai svarbu išsiaiškinti atsakymus į šiuos svarbius klausimus:

Išsiaiškinkite, ar įmonė, prie kurios svarstote prisijungti, yra Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos narė ar bent jau analogiškos asociacijos narė kažkurioje kitoje šalyje. Narystė tiesioginės prekybos asociacijoje, tai įrodymas, kad įmonė siūlo teisėtas verslo galimybes ir ji yra įsipareigojusi laikytis Etikos kodekso, kuris nustato santykius tarp pardavėjo ir įmonės bei vartotojo ir įtvirtina aukštus etiško verslo standartus.

Rimtose ir teisėtose tiesioginės prekybos įmonėse pradinės investicijos yra pakankamai mažos lėšos, pavyzdžiui už demonstracinį prekių rinkinį, nes bendrovės siekia, kad tapti pardavėju/konsultantu/verslo partneriu būtų paprasta ir pigu. Būkite itin atidūs dėl įmonių kur verslo pradėjimo sąnaudos yra didelės, nes tai gali būti sukčiai, ar piramidinė schema, o ne teisėtos tiesioginės prekybos galimybės.

Neturėtų būti keliami jokie sunkumai ar taikomos nuobaudos, norint pasitraukti iš šio verslo. Tiesioginės prekybos bendrovė turi turėti neparduotų gaminių sugrąžinimo tvarką. Pavyzdžiui, būtina Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos narystės sąlyga, kad nariai turėtų prekių atpirkimo tvarką. Tai reiškia, kad jei pardavėjai palieka verslą, įmonė-narė turi išpirkti neparduotus, tačiau tinkamus pardavimui gaminius, įsigytus per pastaruosius 12 mėnesių ir už juos sumokėti ne mažiau kaip 90 procentų mokėtos sumos.

Taip pat asmenys pradėję bendradarbiavimą su įmone, esančia Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos nare, turi ne mažesnį nei 30 dienų laikotarpį, per kurį gali pasitraukti iš sutarties su įmone nenurodydami priežasčių ir be jokių baudų, atgaudami sumokėtus pinigus už gaminius ir pagalbines priemones pirktas verslo pradžiai.

Būkite atsargūs dėl pasiūlymų, kur reikalaujama pirkti didelius negrąžinamų produktų kiekius ir tai yra prisijungimo sąlyga. Gerbiamos tiesioginės prekybos kompanijos tikrai neturi tokių reikalavimų.

Solidžios tiesioginės prekybos įmonės nerekomenduoja pardavėjams kaupti gaminių atsargų ir sudaro visas sąlygas, jog būtų paprasta ir patogu pardavėjams gauti produktus jau vykdant savo klientų užsakymus.

Uždarbis iš pardavimų, o ne iš vartotojų ar partnerių pritraukimo, yra būtina teisėto verslo sąlyga. Tiesioginė prekyba kaip ir kiti mažmeninės prekybos būdai priklauso nuo gaminių vartotojams pardavimo, kas reikalauja kokybiškų gaminių konkurencingomis kainomis. Būkite atsargūs dėl bet kokio verslo, kuris tvirtina, kad galite praturtėti tik naudojant jų produktus ar tik į verslą pritraukiant naujų žmonių.

Taip pat Jūs asmeniškai turėtumėte mėgti parduodamus produktus, nes tiesioginės prekybos versle labai svarbi asmeninė rekomendacija.

Kiekviena solidi tiesioginės prekybos įmonės investuoja į savo pardavėjų mokymą ir padės jums pradėti verslą, įgyti reikiamų žinių ir įgūdžių. Tai geriausia Jūsų garantija būti gerai pasirengus padaryti viską teisingai ir sėkmingai.

Labai svarbu išsiaiškinti viską apie premijas, pelną, komisinius bei Jūsų atsakomybę, ir būti tikram, kad Jūs viską aiškiai suprantate.

Būkite itin atsargūs ir venkite neįprastai didelio ar garantuoto pelno siūlytojų. Lengva susižavėti didelių pajamų pažadais, ypač jei sakoma, kad pajamos lengvai pasiekiamos ar garantuotos. Labai dažnai įvairūs sukčiai bando pasinaudoti žmonių pažeidžiamumu jiems esant finansiškai sunkioje situacijoje. Svarbu prisiminti, kad kaip ir bet kokiame kitame versle tiesioginės prekybos versle uždirbti reikšmingas pinigų sumas reikia laiko ir pastangų plėtojant šį verslą.

Laikas skiriamas tiesioginės prekybos verslui gali labai skirtis. Jis turi būti grindžiamas Jūsų tikslais, norais ir galimybėmis. Tai gali būti pakankamai trumpas laiko tarpas, skiriant keletą valandų į savaitę tiesioginės prekybos verslui, siekiant papildomai užsidirbti, tačiau jei jūsų tikslas yra gyventi vien tik iš tiesioginės prekybos pajamų, reikia turėti omenyje, kad tam reikia daug daugiau laiko ir pastangų.

Tai ypatingai svarbu bus Jūsų klientams, todėl įsitikinkite, kad esate susipažinę ir suprantate taikomą tvarką. Gana įprasta praktika, kad tiesioginės prekybos įmonės taiko išplėstines produktų grąžinimo ir vartotojų pasitenkinimo garantijas, pvz. 100% pasitenkinimo garantiją.