- Tai kokybės ir pasitikėjimo ženklas vartotojams, visuomeninėms organizacijoms ir valstybinėms institucijoms;
- Galimybė būti labiau matomiems ir žinomiems tiek vietiniu, tiek tarptautiniu mastu;
- Lobizmas ir konsoliduotas tiesioginės prekybos verslo balsas kalbant ir konsultuojantis su nacionalinėms valdžios institucijomis ir pareigūnais dėl teisinio reguliavimo;
- Galimybė dalyvauti ir įtakoti įstatymų leidybos procesą;
- Advokatavimas, konsultacijos bei pagalba krizių suvaldyme.
- Naujausios žinios dėl teisinio reguliavimo ir kitų klausimų liečiančių tiesioginės prekybos verslą;
- Kontaktų galimybės su kitomis tiesioginės prekybos įmonėms;
- Reguliarios apžvalgos apie tiesioginės prekybos verslo statistiką (nacionalinę ir tarptautinę);
- Rinkos ir vartotojų tyrimai dėl tiesioginės prekybos;
- Švietimo ir mokymų projektai ir kt.