Tiesioginės prekyba yra unikalus prekių ir paslaugų platinimo būdas, kuris yra naudingas visoms pusėms.

  • Novatoriški ir išskirtiniai produktai;
  • Galimybė išbandyti produktus;
  • Asmeninė konsultacija ir pagalba iš pardavėjo;
  • Aukšti vartotojų teisių apsaugos standartai (aptarnavimas po pardavimo, prekių atsisakymo teisė ir pinigų grąžinimas, 100% pasitenkinimo garantija);
  • Patogus į vartotoją orientuotas pardavimas (pristatymas į namus, lanksčios pirkimo valandos).
  • Galimybė sukurti ir turėti savo verslą su mažiausiomis sąnaudomis ir mažiausia rizika;
  • Lanksčios papildomo uždarbio galimybės;
  • Minimalaus pradinio kapitalo investicija;
  • Lankstumas pasirinkti darbo valandas;
  • Pasirenkamos veiklos apimtys nuo dalies iki visos dienos darbo;
  • Darbas iš namų;
  • Sutuoktiniai ar šeimos nariai gali būti verslo partneriai (šeimyninis verslas);
  • Nėra reikalaujama specialaus išsilavinimo ar tam tikrų kvalifikacijų;
  • Reikalingi mokymai ir parama iš įmonių;
  • Didelis prekių asortimentas;
  • Socialiniai kontaktai ir asmeninis įvertinimas.
  • Efektyvus metodas užimti naują rinką su palyginus nedidelėmis sąnaudomis, ypatingai jei prekiaujama labai išsiskiriančiais gaminiais ar teikiamos unikalios paslaugos;
  • Nereikalauja didelių investicijų į kapitalą;
  • Paskirstyme išvengiama daugelio tarpininkų sistemos, o sutaupomos lėšos gali būti investuotos kitur;
  • Nėra būtina ankstesnė tokio verslo patirtis;
  • Reikia mažai darbuotojų, o pardavėjai neprivalo turėti tam tikro išsilavinimo, užtenka juos apmokyti;
  • Itin veiksminga siekiant parduoti pigias plataus vartojimo prekes arba nepakankamai žinomus produktus: naujoviškus, techniškai sudėtingus;
  • Savita konkurencinė strategija:
    • nėra esminio reklamos poreikio;
    • unikali, nes naudoja socialumu pagrįstą pardavimo procesą siekiant pritraukti naujus ir išlaikyti esamus klientus.
  • Gyventojams suteikia uždarbio galimybes (daugiausia papildomas darbas) bei skatina ekonomiką;
  • Atskiras paskirstymo kanalas nuo įprastinių mažmeninės prekybos centrų;
  • Kuria smulkias ar mikro-įmones;
  • Suteikia savarankiško verslo galimybę;
  • Skatina ir ugdo verslumą;
  • Prisideda prie valstybės ekonominės gerovės didinimo;
  • Alternatyva įprastiems prekybos centrams;
  • Nėra diskriminacijos pagal lytį, amžių, tautybę ar neįgalumą.