Tiesioginės prekybos įmonės varijuoja nuo smulkių bendrovių turinčių mažiau nei 1 mln. eurų metinę apyvartą iki vidutinio dydžio bei didelių tarptautinių korporacijų, kurių apyvarta viršija milijardą eurų. Kai kurios įmonės veikia vienoje ar tik keliose šalyse, kitos beveik visame pasaulyje.
Dauguma tiesioginės prekybos įmonių pačios gamina ir kontroliuoja savo savo prekių kokybę. Jos daug investuoja į mokslinius tyrimus, mokymus ir pardavimų skatinimą, bet taip pat yra socialiai atsakingos įmonės, dalyvaujančios įvairiose socialinėse programose nacionaliniu ar tarptautiniu mastu.
Tiesioginės prekybos kanalu parduodamų prekių ir paslaugų spektras yra itin platus:
- asmens priežiūros reikmenys (kosmetika, kvepalai, tualeto reikmenys);
- mados reikmenys ir juvelyriniai dirbiniai;
- maisto produktai & sveikos gyvensenos produktai;
- buities prekės (elektros prietaisai, dekoratyviniai aksesuarai, kt.);
- šeimai skirtos prekės (knygos, žurnalai, žaislai, video & CD);
- paslaugos (telekomunikacinės paslaugos, dujos & elektra, draudimas);
- Ir kt.
Tiesioginės prekybos būdu gali būti platinamos iš esmės visos vartojimo prekės.