LTPA Komentarų: 0

Tiesioginė prekyba nuolat vystosi ir auga Europos mažmeninės prekybos ekonomikoje. Neabejotinai per pastaruosius kelis metus įvyko nemažai pokyčių tiek tiesioginės prekybos įmonių, tiek jų pardavėjų veikloje. Todėl norint suprasti šiandieninę tiesioginę prekybą, Europos tiesioginės prekybos asociacija-Seldia kartu su nepriklausoma rinkos tyrimų agentūra „Ipsos“ pradeda tiesioginių pardavėjų apklausą dvylikoje Europos šalių[1], tam tarpe ir Lietuvoje.

Tiesioginė prekyba yra pardavimo kanalas, kuris, deja, dažnai dar nėra visuomenėje pakankamai suprantamas, nežinoma jo teikiama socialinė ir ekonominė nauda, ir kas dar svarbiau, labai retai girdimos tiesioginių pardavėjų patirtys, susijusios su tiesioginiais pardavimais. Todėl šios apklausos-tyrimo tikslas – sužinoti tiesioginių pardavėjų nuomonę ir atsiliepimus apie jų patirtį tiesioginiuose pardavimuose, pažvelgti į jų socialines ir demografines charakteristikas. Visa tai padės tiek Seldia, tiek Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijai geriau atstovauti įmones-nares ir jų pardavėjus.

Visi tiesioginiai pardavėjai, bendradarbiaujantys su Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos įmonėmis narėmis, yra kviečiami sudalyvauti šioje labai svarbioje tarptautinėje apklausoje. Kvietimus su nuorodą į internetinę apklausą platins įmonės savo komunikaciniais kanalais. Jei jūs negavote tokios nuorodos, kreipkitės į savo įmonę arba į Lietuvos tiesioginės prekybos asociaciją (info@ltpa.lt). Visi respondentų atsakymai bus konfidencialūs ir anoniminiai ir tyrimo ataskaitoje bus naudojami tik apibendrinti duomenys.

Tokia apklausa-tyrimas Lietuvoje atliekamas antra kartą. Su 2018 metų analogiško tyrimo Lietuvos rezultatais galite susipažinti čia,- https://www.ltpa.lt/tiesiogine-prekyba/tarptautinis-socio-ekonominis-tiesiogines-prekybos-imoniu-pardaveju-tyrimas/.

 

[1] Čekija, Estija, Ispanija, Italija, Latvija, Lenkija, Lietuva, Nyderlandai, Prancūzija, Slovakija, Švedija, Vokietija.