Kovo 18–19 d. Briuselyje vyko 9-oji Europos tiesioginės prekybos konferencija, kurią organizavo Europos tiesioginės prekybos asociacija-Seldia. Renginyje dalyvavo skirtingų sričių ekspertai, Europos institucijų, nacionalinių tiesioginės prekybos asociacijų bei didžiausių tiesioginės prekybos įmonių astovai. Lietuvos tiesioginės prekybos asociaciją konferencijoje atstovavo vadovas, Generalinis sekretorius Baltijos šalims Gintautas Zaleckas.
Konferencijos metu nagrinėtos įvairios tiesioginės prekybos sektoriaus temos, įskaitant inovacijų ir skaitmenizacijos poveikį tiesioginei prekybai, vartotojų teisių apsaugos klausimus bei tiesioginių pardavėjų įsitraukimo ir motyvavimo strategijas. Pranešimus skaitė ir įžvalgomis dalijosi patyrę ekspertai:
- Isabelle Pérignon, Europos Komisijos Teisingumo ir vartotojų generalinio direktorato Vartotojų reikalų direktorė, pristatė Europos Komisijos planus dėl influencerių rinkodaros reguliavimo galimų pokyčių, siekiant didesnio aiškumo ir teisinio apibrėžtumo šiai veiklai.
- Profesorius Thierry Rayna, inovacijų ir skaitmeninės ekonomikos ekspertas, analizavo vartotojų transformaciją į aktyvius rinkos dalyvius (angl. „from consumers to prosumers“).
- Tiesioginės prekybos įmonių vadovai diskutavo apie sektoriaus ateities perspektyvas ir technologinių naujovių poveikį.
Pasak Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos vadovo, Generalinio sekretoriaus Baltijos šalims G.Zalecko, dalyvavimas tokio pobūdžio renginiuose suteikia galimybę ne tik stiprinti bendradarbiavimą tarp Europos šalių tiesioginės prekybos asociacijų, tačiau taip pat susipažinti su planuojamomis ES teisėkūros iniciatyvomis, aptarti sektoriaus naujausias tendencijas, iššūkius ir kryptingai dirbti siekiant ilgalaikio augimo bei tvarios tiesioginės prekybos industrijos plėtros.