Kovo 18–19 d. Briuselyje vyko 9-oji Europos tiesioginės prekybos konferencija, kurią organizavo Europos tiesioginės prekybos asociacija-Seldia. Konferencija prasidėjo iškilminga Astra apdovanojimų ceremonija, kurios metu buvo įvertinti tiesioginės prekybos įmonių ir nacionalinių asociacijų pasiekimai trijose kategorijose: teigiamas poveikis (angl. “Positive Impact”), tęstinis švietimas ir įgūdžių ugdymas (angl. “Continued Education and Upskilling”) bei komunikacija ir informavimas (angl. “Communication and Outreach”).
Lietuvos tiesioginės prekybos asociacija, kartu su Latvijos ir Estijos asociacijomis, pelnė prestižinį Seldia Astra apdovanojimą komunikacijos ir informavimo (angl. “Communication and Outreach”) kategorijoje už įgyvendintą skaitmeninės komunikacijos kampaniją. Finale buvo įveiktos Italijos ir Prancūzijos tiesioginės prekybos asociacijos.
Pasak Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos vadovo, Generalinio sekretoriaus Gintauto Zalecko, šis įvertinimas, tai nuoseklių Baltijos šalių tiesioginių prekybos asociacijų pastangų stiprinant tiesioginės prekybos sektoriaus matomumą ir žinomumą regione pripažinimas, taip pat tai paskatinimas nuolat tobulėti ir ieškoti efektyviausių būdų visuomenei komunikuoti apie tiesioginės prekybos industrijos kuriamas naudas.